marți, 23 octombrie 2018

VAL RĂZEȘU - ROMÂNIA- LA ADIO







LA ADIO
                 după A. Păunescu

Noi stăm pe-un munte de cenuşă
şi nu e punte spre 'napoi, 
un gard de fier e, nici o uşă 
nu se deschide între noi.

La vama viselor pierdute,
mai străluceşte-o dată, hai,
şi stinge-te apoi şi du-te
cu toate florile din rai.

De ce în cuvinte fastuoase 
aş cizela aur nativ,
ai fost iubita mea frumoasă
şi te-am pierdut definitiv.

Am fost şi val şi diademă,
cu marea toată te-am iubit,
te-ai scufundat ca o sirenă
în taina unui asfințit.

Se sinucid pe plajă, încă,
în mine, scoicile, de dor,
izbindu-se țipând, de stâncă,
toți pescăruşii cad şi mor.

La ultima furtună adevărată
ştiam şi eu, ştiai şi tu,
că totul e ,, a fost odată",
prezent nu mai există, nu.

Apoi, la gară, la plecare, 
n-am mai ştiut să rog, să țip,
şi ai plecat cu tot cu mare 
şi cu castelul de nisip.

Speram că totul e o farsă, 
un joc cumplit, dar totuşi joc
...şi e pustie plaja arsă 
de lacrimă şi nenoroc.

Nici n-ai privit 'napoi, măcar,
ştiu că ai plâns pe drum într-una,
iubita mea de-o clipă doar,
iubita mea dintotdeauna.

Aş da cu dinamită-n ceruri
de aş putea ceva să schimb,
dar ai lăsat în urmă geruri
prin care singur să mă plimb.

Şi, de la gura mea la tine,
însuşi cuvântul va-ngheța,
tăcerea l-a făcut ruine,
pierduta mea, pierduta mea.

Pe țărmul sufletului ger
şi bezna naşte necuvinte,
s-a prăbuşit un colț de cer,
străina mea de azi 'nainte.

Ai fost un Cântec străveziu
dar n-ai putut nemărginire,
iubita mea de peste Jiu,
iubita mea din nemurire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”