duminică, 20 mai 2018

CARMEN PINTE.ROMĂNIA - GRUPAJ DE POEZIE


Șoapte

M-am strecurat,
Sub a ta pleoapă,
Să-ți fiu vis, clipă de clipă,
Atunci când plângi,
Lacrimă să-ți fiu,
Să te alin, până târziu…
M-am strecurat,
În al tău gând,
Să te aud iubind,
În ritmuri rupte dintr-un timp,
În zbor, visând, 
Cu aripi, în dans, cochetând…
Și de aș fi și vis,
Și lacrimă, în paradis,
…m-aș scurge în șoapte de suspin!
                                  
Hazard

Mă mistuie iubirea,
Arde mocnind,
Ca un foc tăinuit,
Cu gând răvășit,
Adun cuvânt,
Lângă cuvânt,
Pare a fi un joc puzzle,
Încerc să-l refac,
Cu piese din suflet,
amanetate…
Aștept clipa în care,
Înving tăcerea,
Iubirilor de altă dat’
…………………………
Zarurile le-am aruncat,
O fi doar un joc de hazard?

Iubesc

Iubesc, așa îmi stă în fire,
Înșir trăiri pe-al vieții fir,
Îngenunchez de dor,
Pășesc în al vieții decor,
Urmele lăsate,
Universul le’împarte,
Într-o eternitate,
Cu umbre parfumate,
Într-un orizont,
Mirare că … sunt!
Iubirea mi se frange,
cu picuri de rouă îmi plânge,
Izvor se prelinge,
Într-un potir cu mir,
Sorb dulce elixir…

Emoții

Contemplez prin tăcere,
Privirea-mi rătăcește într-un labirint,
Seara îmi aduce alinare,
Mă regăsesc la marginea unui gând, visând…

Surâsul se regăsește-n splendoare,
Prin vers așternut își preia,
Strălucirea chipului din de părtare,
Simt, doresc, să mă învălui cu dragostea ta!

Urme rămase în sufletul cald,
Surde ecouri ce se succed infinit,
Țes amintirile în voaluri cu fald,
Iubite, mai știi cât de mult ne-am dorit?...

Întorc fila rămasă în sufletul meu,
Emoțiile le-aștern și-acum pe hârtie,
Dorința mea, e, să te iubesc mereu,
Versul meu, fără tine, e ca o zi pustie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”