vineri, 18 mai 2018

MIHAIL COANDĂ RĂPA-ROMÂNIA-Femeia cu chip de ceară






Femeia cu chip de ceară

M-am îndrăgostit 
de o femeie cu chip de ceară, 
de câte ori o sărutam,
se topea pe buzele mele, 
trebuia de fiecare dată 
să o desenez din nou, 
mereu mai frumoasă, 
mereu mai femeie.
Da, mai femeie. 
De fiecare dată 
îmi reproșa că o sărut cu foc. 
Cum să nu te topești, iubind?
îmi spunea râzând. 
Când o pictam avea pretenții,
cerea buze mai senzuale, 
ochii mereu de o altă culoare, 
părul, părul îi era un  curcubeu, 
cum să nu o iubesc, 
în fiecare zi era o altă femeie, 
poate de aceea 
și azi ne iubim atât de mult. 
În iubirea asta 
doar eu am rămas același, 
fiindcă sunt pictor de cuvinte, 
doar eu o pot desena, 
doar eu o simt așa cum ea se simte, 
doar eu am culorile sufletului ei.
Este atât de frumoasă, 
încât într-o zi nu am mai sărutat-o, 
nu voiam să se topească, 
o vedeam perfectă, 
nepământeană. 
Am găsit-o plângând. 
De ce plângi? am întrebat-o. 
Azi nu m-ai sărutat, nu îți mai sunt pe plac? 
Te iubesc, știi asta... 
Atunci sărută-mă! 
Dar te vei topi!
Vei curge din nou pe buzele mele! 
Ce dacă! fac asta mereu, 
fiindcă atingerea degetelor tale 
e ca o poezie,
iar eu mă vreau mereu atinsă, 
m-ai desenat în o mie de culori, 
am fost o mie de femei, 
cine mai are un așa noroc? 
Am sărutat-o. 
S-a topit pe buzele mele, 
dar nu am mai desenat-o niciodată... 

Mihail Coandă-Rîpa 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”