sâmbătă, 19 mai 2018

CARMEN PINTE - ROMÂNIA - GRUPAJ DE POEZII - Primă apariție



– născută în anul 1964, în localitatea Vulcan, Jud. Hunedoara, căsătorită, am 2 băieţi, inginer, economist... de profesie... şi scriu... poeme, în care versurile scrise înfloresc şi răspândesc mireasma simţurilor mele...
    Mă recreez cu frumosul, scriu poezie de puţin timp, mi-am regăsit liniştea, starea, o stare de relaxare, de visare, având acces la un sine profund, necenzurat... undeva în afara timpului, un mod eficient de a face faţă problematicii noastre existenţiale, ce nu ocoleşte nici o fiinţă omenească, m-am regăsit pe mine altfel, am prins aripi... să zbor... un zbor lin, uşor... într-un neant de mine creat!
     Poezia este cea mai subtilă formă de instrument util în a ne dezvolta inteligenţa comunicare a emoţiilor, un emoţională, un instrument terapeutic de a ne vindeca sufletul prin visare, înălţare...!
... scriind mă redescopăr, mă identific prin creaţiile mele, trăirile mele, dau aripi şi sens... visurilor mele!

Timpul… ce ticăie!

Timpul îmi ticăie a mirare,
Tu ești aici sau nicăieri,
Vreau să culeg acele licăriri,
Când foșnetul Lunii dispare,

Imi ticăie timpul a uimire,
Soarele apune în mine,
Inchid pleoapele-mi grele,
Vise îmi mângâie gene…

Timpul se oprește înlemnit,
Șoapte prin noi s-au rostogolit,
Priviri, de tristeți, s-au golit,
Sufletele noastre s-au liniștit…

Trăimîin timp o minune,
Pe buzele noastre ard jucăușe,
Flăcări ce nu se vor stinse,
Sclipiri aprinse-n dorințe…



Zori de zi

Lumina ce renvii,
In zorii mei de zi,
Visul meu de cu seară,
Cortina își ridică iară…
Licăriri de fericire mă cuprind,
Iubiri presar prin gând,
Răsăritul se scaldă-n rouă,
Îmi regăsesc lumină nouă!
Intreaga viața e luminată,
De un surâs discret pe fată,
Zorii acum se ivesc,
Iubirii mele îi multumesc…
Picături de rouă se-ating,
Lumina ce sclipește-o alint,
Privirile noastre în gând,
Pe rând se răsfrâng…
Zori de rouă se scurg,
În lacrimi ce curg,
Din ochii mei,
Din ochii tăi,
Ochi strălucitori,
Surprinși de sori…!!!

Aștept

Imi sprijin tâmpla de inima ta,
Să curgă șoapte,
Aștept, în noapte,
Când inima bate,
In ritmuri răzbate…
Aștept să plutești,
Vis rătăcit în al tau Eu,
Deasupra sufletului meu,
Să fii zeu,
Să fii zeul meu…
Aștept sș înceapă o ploaie,
Cu aripi, vioaie,
Să întind peste zări, sub ceruri,
Multe misteruri…
O aripă curge,
O alta, tiptil, se scurge,
Plouă cu focuri,
Se aprind multe doruri,
Lăcrimează din nouri,
Urme cu rouri…!

Primavara sufletului meu!

Mi-a inmugurit,
Primăvara, un zâmbet,
L-am stropit,
Cu picătura unui infinit…
Răscolind dimineți,
Timpurii…

Mi-a înflorit,
Primăvara surâs,
Pe chip,
Ochi de curcubeu au strălucit,
Rascolind veșnicii,
În priviri…

Primăvara sufletului meu,
A înmugurit,
A înflorit,
În dimineți,
Parfumul unei vieți,
Arome de clipe fericite,
Tăceri amorțite,
Versuri înlănțuite…!
Flori de izvor,
Parfum cu mult dor!


Melancolie...

Un ochi melancolic,
Mi-ai fost,
Te-am iubit,
Te iubesc,
Ca pe-un soare verzui,
Răsărit, din cerul nimănui…
Lacrimă ai fost, mi-ai căzut,
Pe umărul stâng, de obraz,
Mi-ai brăzdat, din senin, câte-un iaz,
Să m-adăp,
Cu iubiri, fără cap…
Razele tale,
Se desprind pe rând, ca miresme,
Din ceruri aprinse, mirese.
Prin nouri subtiri,
Tu curgi, involburat, râuri…
Te beau neâncetat!
A mea umbrâ cu tine o împart,
Sunt o mirare de tine,
Mi-adun vesmânt cu iubire!
Dorm un somn orb,
Intunecoasă e noaptea, te sorb!







7 comentarii:

  1. Multumesc cu sufletul pentru includerea mea pe acest blog de promovare...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și noi mulțumim pentru colaborare.Doar împreună putem reuși.Felicitări pentru faptul că ați reușit să postați direct.

      Ștergere
  2. FELICITARI !Sunteți balsam pentru suflet ! 🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc....frumos! Ma bucur si sunt fericita sa cred ca va inseninez sufletele!

      Ștergere
  3. Frumoase versuri, deosebit de romantice! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”