duminică, 20 mai 2018

CONSTANTIN GEANTĂ.ROMȚNIA - GRUPAJ DE POEZII - PRIMĂ APARIȚIE



Între cuvinte


Între cuvinte
 am trăit 
 dramele nespusei iubiri.

 Viața ca o pradă 
 m-a pândit
 încercând să mă devore .

 Eu,
 cu fiecare secundă ,
 am ieșit biruitor
 asemeni unui vânător iscusit.

 Trăiesc într-un perpetum mobile...

Doar tu

Doar tu
 singură și pură,
 ca o fecioară 
 a șoaptelor inocente,
 ai rămas cu mine.

 Într-o noapte, 
 obosit de neodihna 
 ideilor,
 nu puteam să adorm.

 Atunci am chemat 
 toate prietenele mele
 dar m-au refuzat.

 Fericirea era plecată afară,
 Bucuria mă părăsise...

 Doar tu Poezie, 
 pură, stingheră
 și inefabilă ai venit.
 
 De atunci nu m-ai părăsit 
 niciodată.

Singura avere

Nu mă laud 
 cu averi nemăsurate: 
 cu imperii, armate,
 cu un harem de sclave.
 
 Îndrăgostit de cuvânt
 mă simt fericit, 
 atât de fericit,
 încât îmi vine să dansez
 în ploaie.
 
 Singura mea avere 
 ești tu 
 Poezie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”