vineri, 18 mai 2018

Kessy Ellys Nykollas - România - Ne-am iubit!






















NE-AM  IUBIT!

O nebunie
dusă la extreme
Ascunsă-n dosul unei cortine
 de catifea
Ascuzând în spatele ei
 scene interzise de societate!
                
Prin iubirea mea
 tot Universul  țipa
spunând același ,,te iubesc''
surd,mut, orb, dar firesc!

Tu nu aveai voie să mă iubești
Mie imi era interzis sa te doresc!
și totuși....
În ciuda gărzilor de corp
Creiate de societate
Mâinile noastre s-au atins
Trupurile s-au iubit
Sufletele au suferit ....

Ne-am ales drumuri diferite!
Oricum nu puteam alege unul comun...

Am avut o poveste împreuna
Chiar si impotriva
,, indicatoarelor de circulație,,
Plantate pe al iubirii noastre bulevard...

Trăim încă într-o inimă comună
Ne întâlnim în vise deșarte
Vom fi mereu împreună
Deși despărțiți,
 Pan' la moarte!

O cratimă desparte dorința
Împreună ne ține credința
Avem un pasaport comun
Pentru plecare
Ne vom iubi
 in lumea de apoi
 făra regret ,cu resemnare!

Vom împărți aceleași strofe-ntr-un poem
Vom sfărâma cătusele unui blestem
Vom  fi ce nu putem, pe acest pământ
Uniți prin vorba,faptă și cuvânt!
  (Kessy Ellys Nykollas - Sadu)
                                  15052018






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”