vineri, 18 mai 2018

MIHAIL COANDA-ROMÂNIA-Pot să te sărut?





Pot să te sărut? 

pot să te sărut?
te-aș lua în brațe și te-aș învârti
până când timpul 
s-ar opri în râsul tău...
atunci lumea toată ar fi a noastră,
ne-am juca cu ea,
i-am dezbrăca pe toți de prejudecăți
și i-am obliga să se iubească
cu dragostea din noi,
goi, tăvălind infinitul cu trupurile lor amorțite de neiubire,
să se iubească cu ochii,
cu mâinile, cu paşii,
să se iubească şi în lipsă.
                 
pot să te sărut?
să te răpesc atunci
când gardianul nopții doarme,
să-mi înham sufletul 
la trăsura visurilor tale
și să te duc acolo unde infinitul 
se sfârșește...
să ne iubim pe dorințele ascunse
în lacrimile ultimei virgine,
să fiu cel care îți va păzi sufletul
de valul de lavă ce izvorăste 
din visele tale inocente.

pot să te sărut?
te-aș lua în brațe 
și te-aș strânge atât de tare,
până când buzele mele s-ar topi în tine!
când în loc de sânge, prin noi 
ar curge toate iubirile lumii,
tot ce ne-a fost interzis,
să te strâng atât de tare
încât tu să devii o prelungire
a ceea ce nu am putut visa,
să fii clepsidra unde-mi curge 
fiecare firicel de tine.

pot să te sărut?

mihail coandă-rîpa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”