sâmbătă, 12 mai 2018

Maria Tomița Corini - R.Moldova - Am lăsat noaptea acasă...






                      Am lăsat noaptea acasă...



          Am lăsat noaptea acasă
          I-am spus lunii s-o păzească
          Să-i dea liniște și pace
          Și în taină să-i șoptească

                               Dulci cuvinte de iubire
                               Și s-o țină de mijloc
                               Noaptea să fie regină
                               Tot cu lume la un loc

           Am lăsat noaptea acasă
           Ca să mângâie ogorul
           Întreg neamul care doarme...
           Luna ține-n brațe dorul

                                Luna de pe cer surâde
                                Și-mi întinde-ncet o mână
                                Dorm la pieptul ei de aur
                                Vouă vă spun, noapte bună!

          Am lăsat noaptea acasă
          Dorul m-a luat cu sine...


2 comentarii:

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”