vineri, 18 mai 2018

MIHAIL COANDĂ-RĂPA-Împrumută-mi umbra ta







Împrumută-mi umbra ta

Împrumută-mi umbra ta -  publicata in antologie

Împrumută-mi umbra ta, iubito,
vreau să plâng pe umărul ei,
să te învălui cu lacrimile netrăirii de tine,
să te umplu cu bătăile inimii mele,
să o simți cum bate
cu aripi de fluturi îndrăgostiți,
fluturi scăpați din ieslea dorului
şi care zboară spre cerul 
înfinitului din noi.
împrumută-mi umbra ta
să ne contopim într-un sărut orb,
sărut inocent, 
să ne iubim adolescentin,
eu îți sunt ultima iubire,
tu fecioara azurului meu,
să stingem cu noi,
flacăra ce arde mocnit
în trupurile noastre tomnatice,
Împrumută-mi umbra ta,
ca să îmbrățişez cel mai frumos răsărit,
zâmbetul tău iubito,
diamantul unui chip angelic,
zâmbet care scaldă cu razele lui
nisipul din clepsidra unui timp pierdut,
nisip ce ne acoperă urmele
să nu ne mai găsim pe noi.
Împrumută-mi umbra ta,
să o prind de mână
să alerg braț la braț cu fericirea din noi,
cu întrebările tale, cu neliniştea mea,
cu poezia ce se naşte
din chemările unui trup dornic de păcat,
împrumută-mi umbra ta 
ca să te desenez cu linii senzuale,
să te caligrafiez cu cerneală invizibilă
să te pot citi doar eu,
împrumută-mi umbra ta 
ca să-mi dorm în brațele ei
cealaltă eternitate.
                      



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”