sâmbătă, 19 mai 2018

DOINIȚA NAN - ROMÂNIA - GRUPAJ DE POEZII - Primă aparitie



                                                                10.04.1967
M-am născut într-o zi de 10 aprilie,într-o dimineață plină de parfumul florilor de cireș,atunci când plezneau înveselia soarelui răsare,așa cum mama mi-a spus mult mai târziu,bucurându-se de frumusețea unui copil vesel,care s-a adeverit că zâmbetul este punctul ei forte….asta sunt eu…necunoscuta care cu un semn
solemn își îmbracă
fața de veselia trecerii prin viață,un madrigal de gânduri plăsmuite de nebunia iubirilor trăite.


Un cântec în doi

Un duet ,
...într-un amurg,
așterne-ncet cărări bătătorite,
a unui psalm, slăvit,
...numai de noi doi,
cu miere amestec cu venin,
cuvinte împroșcate,
pe-ale rândurilor file,
în umbra literelor pitite,
...ne-mpresoară norii,
culeși într-o cântare,
într-o culoare a macilor,
dintr-o holdă cu spice coapte,
în inimă purtând,
...veșnicii,
din ‘mugurire născând,
iubiri în doruri ascultând!


Să zâmbesc!?

Așa aș vrea,
zâmbetul să ți-l pot împrumuta,
să te bucuri cât poți de el,
știi,ar trebui să prefacem,
secundele în minute,
minutele în ore,
orele în zile,
zilele în eternitate ...
Și totuși există iubire!
poate ar trebui să descoperi,
începutul și sfârșitul,
bucuriile și tristețile,
uitările și aducerile aminte,
ai putea să mă cauți,
pe mine...
și să mă găsești,
ca eu să-ți dăruiesc,
ce am,
...zâmbetul!!!


Sfatul florilor

În grădina mea cu flori,
taifas mare se încinge,
timpul parcă stă-n loc,
de-abia reușind să termine,
ale vorbelor atingeri,
răzvrătite și nedrepte,
stau la sfadă și pereche,
garofițe și crăițe,chiar bujorii,
...falnici stâlpi,
se socoate că e vremea,
dansului împerechere,
vin bondari ,chiar și albine,
un zumzet,
...toată mi-i grădina,
în a soarelui lucire,
mii de gânduri în cristale,
parfum de dive se-mprăștie,
în neantul vremii,dară,
joc în fâlfâit de raze,
se adună,se revarsă,
în a primaverili timp,
renăscând grădina toată,
bucurie împrăștiind,
toate gâzele,
...ferice sunt,
de conturul dulce,
al tabloului creat,
acuarelă vie,
etalată pe o scenă vie....




Mirare

Înmirare,deschid ochii,
soarele îmi bate în geam,
tăcerea mă-nghite ușor
într-un nor al plăcerii zorilor de zi,
Un freamăt al liniștii pulberii de rouă,
aruncate în picurii gândurilor de dimineață,
într-o mare verde,
acoperindu-mă cu un abur cenușiu,
încercând a mă trezi,
de a răzbate în neputința mea,
acea frumusețe a bucuriei învierii,
Iubire de demult,
...într-o hibernare,
trezită de o bătaie de clopot,
în letargia simțurilor noastre,
Deschid fereastra
...și iubirea prinde aripi,
în fâlfâitul unui fluture păgân,
zbătându-se într-un ocean,
...de petale scuturate,
în rozul florilor de măr,













Culorile sufletului
Pierdută în culorile serii,
.. albastru indigo,
punându-și amprenta,
colorând al nostru suflet,
din al galbenului pai,
în culoarea sincerității,
pierzând acea decepție,
în speranța unui nou început,
...întrebare îmi pun,
- în câte culori aș colora sufletul?
...înterminații de gânduri,
agățate de un cuvânt,
pierdut și regăsit
în marginile unui țărm de mare,
în valurile zbuciumate
din vâltoarea dispusă
să ne-mpresoare,
...ținându-le strâns,
în priviri țintuite pe culmi de munte,
redând libertatea unei trăiri,
...dorite de mult,
de a te regăsi în ferestre de timp,
în a fi bun sa urău,
în a dărui și a primi,
clipele pierdute și regăsite,
în sărutări pe clape de pian,
în abisul sufletelor noastre,
de a găsi un alt amurg,
o altă glorie....






                                     


Uneori
Dacă uneori dispar,
...dintr-o dată,
e pentru că joc într-o piesă proastă,
nu mai fac faţă la totul din jurul meu,
nu mai e nici-un adevăr în cuvintele tale,
toate-s pierdute în ceața deasă,
...a unei dimineți de April,
într-o singurătate a noastră
…în doi,
unde ne căutăm cuvintele ,
și le pierdem pe un portativ
...al zidului plângerii,
în lacrimile sfioase,
...ale unei cerți descătușate,
a unei poveri
...pe care o porți,
apăsând pasiunea
ce vine din lăuntru nostru
Dragostea a fost abandonată
...în bucăți,
ca o noapte a soarelui
într-o eclipsă a unui suflet, 
în cautarea unor fluturi,
în nădejdea de a ajunge la tine,
...în cele din urmă,
o să părăsesc scena
și am să revin cu un zâmbet fals ,
...al unei iubirii pierdute…







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”