vineri, 18 mai 2018

MIHAIL COANDA-ROMĂNIA-De ce, tu?





De ce, tu? 


Din câte flori sunt pe pământ, 
De ce la tine m-am oprit? 
De ce îmi ești mereu în gând
Și când nu ești, de ce te strig. 

De ce din câte mi se-ntâmplă, 
Tu ai venit tocmai acum? 
Când inima mi-e ca o stâncă
Și cu-n sărut vrei s-o sfărâmi. 

De ce mă doare atât de tare, 
Când nu te știu în ai mei zori? 
De ce plâng fiecare floare, 
Și din petale-mi curg culori. 

Mi-e dragostea un colț de cer, 
Dar visele mi-s terne, toate, 
Cu întrebările mă cert, 
Când știu că nu îmi ești aproape. 

Nu mă lăsa-n mine să pier, 
Dă-mi un sărut sau altceva, 
Femeie-mi ești dulce mister, 
Cu tine-ncepe viața mea. 

Mihail Coandă-Rîpa 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”