miercuri, 3 ianuarie 2018

Ram de cireș


PUIU RADUCAN

            - ROMÂNIA -        

 Ram de cireș 
îmi mângâie fereastra
 Și-n cioburile mele
 dansează mândră
 bruma, 
că-n piatra veșniciei
 nu e ciocan...
 nici daltă,
 iar gândul plin de roade,
 mă umblă-ntotdeauna.

 Un umăr de tăcere 
din ramuri se ridică
 și-n liniștea solemnă
 ecouri m-au pătruns.
 Noaptea trage fermoarul
 perdelei de-ntuneric
 Iubito... am cedat!...
 Iubito... m-ai... învins! 

 Destinul îmi sărută 
apa dulce-a ispitei... 
Mă urcă-n piscuri albe,
 uitate în ninsoare, 
Iar în odaia-n care
 mustește-eternitatea, Întreb:
 Iubito, știi...
 singurătatea doare? 

 Adorm printre tăcute,
 tăcute valuri frânte,
 fără durere...
 făr’ de... suspin ascuns... 
Potecile mă duc 
în codrii cu ochi verzi,
 vai, doamna mea!
 Câte-aș avea de spus!... 

 Trâmbița neînvinsă 
‘nalță imnuri uscate.
 Mantia-mi de lumină-n
 brața singurătății,
 nădejdi de lacrimi
 a răsturnat azi noapte
 patimi de stânci...
 doineau sfiala nopții. 

 Unghia de mort... 
mă zgâria-n călcâi...
 Firul apei se duce...
 doarme în fântâni. 
Cuiburi pustii 
adorm pe ram de lună,
 îmi umblă, 
umblă viața,
 mă mișcă din țâțâni... 

 Iubito, 
 eram valul
 ce-ți mângâia călcâiul!
 Eram floarea cea rară 
din veșnicul cavou!
 Cază-mi storuri grele
 pe dulcele trecut, 
 dar,
 vino iubito! 
Vino mâine din nou!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”