duminică, 7 ianuarie 2018

JURNAL DE REVISTA -TE-AM SUNAT IOANE!




 Sau poate că nu!
  
 Ba da, trebuie să am curajul să recunosc că te-am sunat dar am închis. Da! Nu am aşteptat să îmi răspunzi! Nu ştiu sigur dacă vroiam să te aud... şi poate că nici ţie nu ţi-ar fi fost tocmai Ok să îmi auzi vocea astăzi, de ziua ta.

Nu! Nu vroiam să îţi fac vreo declaraţie de dragoste! Oricum nu ţi-aş fi făcut-o ţie... ci probabil... acelui Ion de acum mulţi ani în urmă... aşa că nu îşi avea rostul.

Dintr-un impuls, dintr-o dorinţă, poate inexplicabilă... vroiam să îţi urez un sincer,, La mulţi ani’’! Azi de ziua ta... dar...

Am renunţat! M-am gândit că eşti la mas
ă, înconjurat de cei dragi sufletului tău, că ai băut deja un pahar mai mult şi nu ai mai înţelege mesajul meu, că cei de lângă tine s-ar deranja să afle că cineva care te mai iubeşte... doreşte să îţi spună, La mulţi ani’’!

Oamenii nu înţeleg iubirea... Cei de lângă tine... poate că nu te mai iubesc de multă vreme însă vor să te ştie acolo... ca pe un obiect personal.

Nu vreau nimic... am casa şi viaţa plină de obiecte inutile... la ce bun încă unul în plus? Uneori mă întreb şi eu cum de reuşeşti să îmi mai ocupi şi acum o parte de suflet?! Cum te-ai lipit acolo aşa de bine? Mulţumesc Divinităţii pentru hotărârea luată... de a-mi da ceea ce am nevoie nu ceea ce îmi doresc.

Dacă eram împreună cu siguranţă de multă vreme te-aş fi urât... aşa că e mai bine acum. Uneori îmi e dor, alteori nici nu îmi amintesc... şi totuşi exişti acolo în suflet lipit asemeni unui timbru pe o scrisoare.

Apropos: îţi mai aminteşti de acele scrisori, de câte douăzeci de pagini, pe care mi le scriai din patru în patru zile? Eu da... însă nu le mai am de mult. Mi le-a ars mama de frică că o să dea de ele soţul meu care oricum, ori de câte ori se supără pe mine, îmi amintea de tine... dar dacă ar fi citit ceea ce ne scriam noi cândva... cu siguranţă ar fi înnebunit. El nu a putut niciodată să înţeleagă că între noi nu a fost o relaţie sexuală, deşi m-a luat domnişoară.Îl scotea din minţi faptul că ne-am iubit. Da NE-AM IUBIT... ca doi nebuni... dar a fost acea iubire plină de respect şi apreciere.

Pentru asta te mai iubesc şi acum.

La mulţi ani, IOANE!


                                                                                                         07012018

                                                                                                       Bumbesti Jiu

                                                                                                               KEN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”