joi, 11 ianuarie 2018

Kessy Ellys Nycollas- Romania- Unui Luceafăr




 
Cobori  uşor Luceafăr Blând,

Nu te sfii de mine!

Şi gândul meu şi viaţa mea,

Doar ţie-ţi aparţine...



În umbra casei mele reci,

Tristeţea mă-nfăsoara

Te aştept şi acum ca  si alte dăţi

Tristeţea să-mi dispară...






Nu vreau descântec de deochi,

Într-un  pahar cu apă chioară...

Vreau ca să vii... să ne iubim

Şi azi ca-ntâia oară...                                                                      



Nici flori de nufăr nu îţi cer,

Din lacul singuratic!

Privesc  cocorii care pier,

De dorul tău, apatic...



Nici pe sub plopii fără soţ,

Nu mă mai plimb agale....

Din umbra lor să îţi privesc

Fereastra casei tale...



                      Prea multă vreme am irosit,

                          Stând tristă-n aşteptare...

                               Tu ai plecat şi ai venit

                                 ... pe, drumurile tale...



                                        Tu te-ai culcat... eu m-am trezit

                                           Să îţi veghez( în taină) somnul

                                                      Tu te-ai trezit şi ai plecat

                                                              Luând cu tine dorul...



                                    Ajunge, e deja prea mult

                                         Dă-mi pace... fugi departe...

                                          Fiindcă de tot ce am iubit...

                                             Mă prinde un dor de moarte!                                                               













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”