luni, 22 ianuarie 2018

VIDEO POEZIE - Kessy Ellys Nycollas- Romania - M-A CUPRINS UN DOR


Bună ziua,

Dragii  mei colaboratori şi  vizitatori!  De  această  dată  doresc   să vă încânt cu o altfel de poezie, poezia recitată... cu  care  îmi doresc să vă  bucur sufletele... aceasta fiind prima, de acest gen, din lungul şir care va urma...
 
M-a cuprins un dor, face parte  din  cel de al doilea  volum, ,,TOATE IUBIRILE MOR"...
 

Iubirile  nu mor niciodată... şi  vin şi de  această  dată  să vă spun că îmi recunosc greşeală în alegerea titlului... încă mă împac cu gândul că aşa a trebuit să se numească...
 

M-a cuprins un dor nebun
 Însă cui și ce să spun?
                                       Fiecare-i cu ale lui,

                                        Cui îi pasă dacă spui?



                                  M-a cuprins o jale amară,

                                    De ceia ce-am fost cândva!

                                       Însă nu vreau să mă doară,

                                         Mă gândesc la altceva.



                                  M-a cuprins o disperare,

                                      Că a mai trecut o zi.

                                        Dar se-apropie ziua-n care,

                                          Iar alăturea vom fi.



                                  M-a cuprins dezamăgirea,

                                      Că departe ne aflăm.

                                         Și cu dorurile-n suflet,

                                           Multe trebui să îndurăm.



                                  M-a cuprins și fericirea,

                                      Pentru zilele ce vin.

                                        În curând vom sta alături

                                          Lângă un pahar cu vin.



                                  Și cu ochii ațintiți.

                                     Unul către celălalt.

                                        Ne vom minuna, uimiți.

                                           Cât e sufletul ,,de-nalt’’!

                                  Căci iubirea îl ridică.
                                     Cât mai sus către divin.
                                       Și cu glas duios mă roagă.
                                          Ție mereu să mă-nchin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”