miercuri, 10 ianuarie 2018

ROBERTA -SONDRA PILIPAUTEANU -GERMANIA - Trădare și treizeci de arginți rest


O nouă bucurie pe care vrem să o împărtăşim          împreună  cu dvs.....

 O nouă colaboratoare a site-lui nostru dar şi a revistei care ne urmareste din Berlin- Germania :

                


             - ROBERTA ŞONDRA PILIPAUTEANU- 
                                      - GERMANIA -
                       

 







Trădare și treizeci de arginți rest

Doamne, 
tu când m-ai făcut lumină 
de întunericul cui ai vrut să mă ferești, și de ce? 
De umbra cărui ciot ai vrut să mă lepăd
să nu mă poată cuprinde cu rădăcinile-i negre, putrede și crengănoase? 
          Oare de ce îți este frică și de cine?.... 
              Ce lamă de pumnal crezi că m-ar mai putea răni
                  în așa măsură încât să mă forțeze să nu te mai recunosc?... 
                         Și ce rană ar putea fi aceea care m-ar obliga să nu te mai iubesc? 
Ce munte simți că s-ar putea ridica spre zenit, 
astfel încât ecoul tău să nu mai poată ajunge la mine? 
Și ce păsări negre ar trebui să sălășluiască prin văzduh, 
astfel încât să-mi împiedice zborul în Lumină? 
                                           Ce puhoaie de ape ar trebui să se nască, 
                                                să năvalească, 
                                                    să mă poată răpi definitiv ție? 
                                                       Spune-mi, câte râuri vor mai plânge
                                          până să aibă loc nașterea unui copac nemuritor?..... 
Doamne, 
când m-ai făcut înger, 
      ce suflet de muritor mi-ai poruncit să călăuzesc în desișul nefirescului? 
          Și la umbra cărui arbore m-ai pus să deplâng nebunia pământeanului rebel? 
Oare ce minune ar trebui să săvârșești
              ca închipuirea să nu-și mai plăsmuiască vedenii cobitoare?... 
Doamne, 
ce fel de cruci crezi că m-ar mai putea răstigni acum, 
    când în inima mea bate doar duhul tău, 
       iar eu mă aflu în Grădina Ghetsimani 
                                                      cu Tine,... 
                                                            rugându-mă ție? 
Trădare, și treizeci de arginți rest...
Spune-mi tu, 
Doamne, 
cine dă și cine primește!?... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”