sâmbătă, 20 ianuarie 2018

DAN SALAPA - ROMANIA - MĂRUL DIN EDEN







 Pe şoldul care picură în palma mea flămândă,
Voi adormi vreo trei calende reformate,
Iar la trezie, voi reforma, la rându-mi,
Tot calendarul iubirilor celeste.

Voi înveli sărutul ce mi l-ai dat sub falduri
În urmele de paşi săpate în caligrafii nocturne,
Vei plânge ca un totem aztec, să mă înduri,
Dar voi veghea să evadezi din gându-mi neferice.
 

Apleacă-te, priveşte-ţi sânii, candele de lapte, 
Şi nu mă alerga cu vorbele-ţi sudalme,
O clipă fuge dintre apele eterne, dulci,
Foto:internet
Tu soarbe clipa ce mi-o dăruieşti, şi fugi!

Urcăm ca ameţiţi de tălpile-ni ce sângeră
Pe o golgotă inventată de poeţi sinucigaşi,
Aş vrea să fiu în carnea-ţi, să te străbat ca sânge,
Dar tu mă ierţi ca de-un păcat suit pe cruce.

Ce panoramă agitată sub pleoapa-ţi stinsă întrevăd,
E un carnagiu sublimat de rime, de fulgere,
De o credinţă în stele ce-au apus la răsărit,
Hai, vino, lasă-ţi şoldul copt sub mărul crud din Eden!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”