duminică, 21 ianuarie 2018

PUIU RADUCAN - ROMANIA - DIALOG !

                                                    
  
 Iubito!
 Mă plimb cu sânii-ți bosumflați de mână!
 Mă plimb cu   inima-ți    de mână!
 Mă plimb cu mâna ta de mână!
 Mă plimb cu inima-ți de mână!
 Mă plimb cu trupul tău de mână!
 Mă plimb cu părul tău de mână!
 Mă plimb cu ochii tăi de mână 
Mă plimb cu genunchii-ți de mână!
 Mă plimb cu gleznele-ți de mână! 
Mă plimb cu gambele-ți de mână! 
Mă plimb cu gura ta de mână!
 Mă plimb cu călcâiele-ți de mână!
 Mă plimb cu șoldul tău de mână! 
Mă plimb mereu cu tine de mână, dar... ca toate acestea să poarte un nume, cineva le-a zis simpul de... invers... AGNAT!


 Iubitule!


 - Dacă tu rezumi tot ceea ce eu reprezint.. la un AGNAT...
Atunci îţi pot spune că.., trăiesc
 Cu ochii tăi în suflet!
Trăiesc cu inima-ți
În suflet!
Trăiesc cu mângâierea ta
În suflet!
Trăiesc cu chipul tău
În suflet!
Trăiesc cu surâsul tău
În suflet!
Trăiesc cu ochii tăi
În suflet!
Trăiesc cu sărutările tale,
În suflet
Trăiesc cu mângâierile tale
În suflet!

Trăiesc cu îmbrăţişările tale
În suflet!

Trăiesc cu gura ta..., respirandu-mi’’
În suflet!
Trăiesc cu mâna ta...,
Pe suflet!
Mă plimb cu șoaptele tale
În suflet!
Trăiesc mereu cu tine
În suflet, dar... ca toate acestea să poarte un nume, cineva le-a zis simplu de... invers...
 TABRAB!

KEN
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”