luni, 1 aprilie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Chiar dacă adevărul a durut...













Chiar dacă adevărul a durut...

Am spus doar adevăruri şi-au durut
Dar nu voi încerca s-aleg minciuna
Dacă ce-am spus nu ţi-a plăcut
Nu căuta la mine vina!
Am spus atât de sincer ce-am simţit
Riscând să pierd, dar mi-a plăcut
N-am căutat să mă desmint
Chiar dacă adevărul a durut...
Nu îmi doresc să câştig lupte cu minciuna
Prefer să pierd s-o iau de la-nceput
Voi fi puternică mereu să-nfrunt furtuna
Să mă retrag de unde nu am încăput...
Să nu accept pe cap cununa
Pentru ce nu am meritat, ce n-am făcut...
N-am căutat să culeg roade nemuncite
Dar nici să - îngenunchez pentru a câştiga
Nu am pupat în dos pe acel ce nu mă-nghite
Indiferent ce am pierdut în viaţa mea...
Greşeala mi-o asum cu demnitate
Pentru că ştiu că-i omenească...
Iar cine spune că nu a greşit, mă minte
Greşeala-i nelipsită şi firească...
Am acceptata invidia şi ura
Chiar şi atunci când s-a-ntrecut măsura
Minciuna însă n-o accept oricât ai vrea
Şi te voi scoate negreşit din viaţa mea...
N-am să trăiesc în amăgiri deşarte
Pentru că toţi suntem datori c-o moarte
Vrau să trăiesc pe cât se poate...
Chiar de-mi e greu, cu demnitate...

Kessy Ellys Nycollas - 22062014/ISCHIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...