marți, 23 aprilie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - NU MĂ IUBI...


Foto:internet











NU MĂ IUBI...

Aș vrea să pot să îți șoptesc,
Nu mă iubi ... sincer vorbesc
Sau de o faci făo-n tăcere
Nu-mi cere mie mângâiere..
Am obosit să ascult povești
Să te aud spunând că mă iubești
Ce vrei să îmi arăți nu e iubire
Sunt vorbe goale și-amăgire
Te simți atras și-ți fierbe sângele în vene?
În suflet focul pasiunii s-a aprins?
Nu mă iubi...acum cât mai e vreme
Nu îți doresc să plângi învins...
Nu mă iubi...Nu pot să-ți dăruiesc
Ceia ce crezi că-i simplu și firesc
Nu fac negoț...La drumul mare
Cu sufletu-mi ce-mi pui la încercare...
Nu este marfă într-un galantat...
Să o arunci grăbit pe un cântar
Să-i pui un preț la întâmplare
Si-apoi să-l calci cu mârșăvie în picioare...
Nu mă iubi te trag...Nu mă iubi,
Fii calm și te vei stinge într-o zi.
Nu mă iubi te rog...Nu regreta
Esti liber...
Poți iubi pe-altcineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...