luni, 22 aprilie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Îmi trăiesc propria viață, liberă...


Foto:internet



Îmi trăiec propria viață, liberă...

-Nu te cred! Eu nu cred că există femeie care să își dorească să fie singură!
-De ce crezi asta? De ce  crezi că femeia este atât de slabă încât să nu poată trăi și în lipsa unui bărbat?
-Ei! Nu asta am dorit eu să spun! Am vrut să spun că femeia este frumoasă atunci când este iubită...iar tu ești o femeie frumoasă! Ce rețetă ai daca de iubirea unui bărbat stai departe? Dorința de singurătate, credeam că poate fi doar o stare temporară. O pauză necesară după o poveste care îți poate lăsa un gust amar dar, niciodată nu m-am gândit, că un suflet poate fi atat de sfărâmat încât să nu mai aibe curajul să o ia de la cap!
Și totuși! Nici acum după un timp destul de îndelungat în care ai fugit într-un colț de lume necunoscut, un loc în care nu ai cunoscut și nu te-a cunoscut nimeni, nu ai depășit starea de suferință, de dezamăgire, durerea produsă de bărbatul din trecutul tău? Nu pot să cred faptul că nu îți dorești să îmbrățișezi și să fii îmbrățișată!
-Știi ceva? Și, ca oricare altă femeie, am planuri, visuri și vise și îmi doresc uneori să am lângă mine un bărbat bun, iubitor și de încredere însă, realitatea este extrem de dură, îmi spulberă speranța de a mai crede că bărbații zilelor noastre, mai pot fi capabili să ofere liniște și să te facă să devii încrezătoare atât încât să poți crede că lângă el, împreună cu el, să îți poți trăi nebunia și să te asigure de prezența lui, în cele mai pustiite momente spunând:- sunt aici, nu te teme!
     Nu mai sunt la vârsta la care să mă facă să îmi pierd mințile, încăt să îmi doresc să fug în lume, cu primul venit care încearcă să mă cucerească cu averile lui și replici sablon. Singurătatea nu mă sperie întratât de tare încât să nu mai pot fi atentă la amănunte...Am trecut prin prea multe examene date de viață, alături de bărbatul nepotrivit și m-aș jena eu, în fața mea, dacă mi-aș demonstra că nu am învățat nimic.
     Chiar dacă sunt într-un punct în care timpul poate fi scurt pentru așteptări, prefer să aștept bărbatul care va fi capabil să demonstreze o iubire sinceră. Sunt femeia care crede cu putere că o relație durează doar atunci când este bazată pe devotament, respect și încredere reciprocă și prefer să îmi mențin părerea fie și cu riscul să mă condamn la singurătate. Prefer mai mult singurătatea, singură în detrimentul singurătății în doi.
      Cred că, de fapt, singurătatea nu este o stare ci mai de grabă o obișnuință a lipsei unei persoane alături de care să nu te mai simți singură iar în zilele noastre astfel de persoane sunt pe cale de dispariție. Când voi întâlnii una o să o declar exemplar ocrotit.
      Nu voi pleca în expediții pentru descoperirea fenomenului, acordând întâlniri și cu atât mai puțin relații intime, cu trei sferturi din oraș și nu voi pica în cealaltă extremă încercând să mă ascund de lume. Vreau doar să îmi trăiesc viața cât se pate de liberă, împăcată cu mine însămi până când voi întâlni persoana cu care să simt că pot împărți totul.
      Cu tine chiar am simțit că pot face asta, că pot să fiu corectă și că te pot iubi sincer...dar, ai ales să fugi! Am crezut pentru scurt timp că tu ești omul care îmi poate oferi umărul pe care să îmi pot pune capul în momentele grele, că ești un bărbat de nădejde dar iată că m-am înșelat. Ai dat dovadă de lașitate omule. Ai plecat fără să ai curajul să spui ce te-a speriat!
                                                             Kessy Ellys Nycollas

                                                               23042019 / Petroșani




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...