luni, 1 aprilie 2019

Kessy Ellys Nycollas - Pacea



















Pacea

Ca să ai pace în suflet
Nu mă urmări ce fac
Nici atunci când mă urăște
Nici dacă prea mult îți plac

Eu am drumul meu în viață
Însoțită sunt mereu
De iubire și speranță
Și de bunul Dumnezeu

Nu lătră în disperare
Pentru reușita mea
Liber este fiecare
Să facă ceea ce vrea...

Nu mă împinge să-ți faci loc
Ocup strict, doar locul meu
Nu voi renunța nicicând
la vis și la  crezul meu...

Nu cer nimănui nimic
Dacă pot ajut și tac
Dumnezeu e lângă mine
Și m-ajută-n tot ce fac...

Kessy Ellys Nycollas - 22012019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...