luni, 22 aprilie 2019

MARIA ȘTEFAN - ROMÂNIA - CLIPA MEA DE FERICIRE




Foto:internet


















CLIPA MEA DE FERICIRE


Am clipa mea de fericire.
Nu vine din iubirea-”de tine ”!
Mă-mbată cu lumină
Această primăvară!
(Parcă a curs în mine.)
Nu știu cum s-o mai cânt
În vers, în strofă sau în gând,
Ca oamenii din jurul meu
Să nu se mire-așa de mult .
Mă plec smerită-în grădină
Peste prințesa mea zambilă.
Nu uit să-ntind în sus o mână
Să simt și floarea mea de lună:
Cireșul e în floare!
Câtă splendoare!
Un bondărel îmi dă târcoale-
Am bluza galbenă pe mine
Nedumerit el o confundă
Cu hrana din stamine.
O turturică trece-n zbor,
Cară cu ea un ram ușor
Se vede treaba că așteaptă
O altă mică turturea,
Să se dezghioacă..
O adiere-mi ciufulește părul-
Nu-l dreg, ador această ciufulire
Și o descriu cu acest vers, discret
Doar sunt și eu, un mic poet-
Și-mi șade bine-n sus bretonul!
Ador această poezie
Scrisă nestudiat în școli,
De PRIMĂVARĂ!
Ador această simfonie
Compusă din culori și flori
Desprinsă din natură!
Mă mângăie parfumul
Trilul și zumzetul !
Nu vreau să scriu mai complicat-
Ceva mai greu de descifrat
Eu vă descriu cum sunt eu, azi-
O primăvară plină de iubire!
O fință fericită, un pictoraș de vers
De pe acest Pământ,din acest
Univers!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...