luni, 1 aprilie 2019

Kessy Ellys Nycollas - Recunosc



















Recunosc!


Știu că am defecte ,,1000"
Nu mă cred nici brad nici floare
Însă am mereu curaj (să spun)
De ce sufletul mă doare...
Nu îmi răscoli trecutul
Nu-ți doresc să mi-l trăiești
Priveste-te în oglină
Să descoperi ce tu ești...
Când lovești cu pietre-n mine
Sunt doar fapte ce le știi
Le-ai trait, le cunoști bine
Și-ți imaginezi că știi...
Dar nu știi nimic de mine
Tot ce iese la iveală
Sunt greșeli din viața ta
Le-ai făcut...deși ,,ai școală"...
Nu-ți mai otrăvi ficatul
Murdărindu-mă pe mine
Ți se întorc toate-ntro zi
Știi și tu, destul de bine...
Tot ce emitem cu gândul
Se va-ntoarce negreșit
Și să nu te plângi atunci
Că te-a nimerit greșit...
Nu tine otravă-n gură
Să mă otravești pe mine
Nu vei reuși, te asigur
Si nici tie nu-ți e bine!
Schimbă ura cu iubire
Și ai să câștigi mai mult
Domnul este lângă tine
Și-Ți va ierta ce-ai greșit.
Kessy Ellys Nycollas
09012019/ Petrosani


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...