duminică, 31 martie 2019

Kessy Ellys Nycollas - România / CAPTIVITATE ,,Când nu câștigi ceva cu sufletul, înseamnă că nu îl meriți. Fii responsabil de propriile tale acțiuni!'' K.E.N






















CAPTIVITATE

,,Când nu câștigi ceva cu sufletul, înseamnă că nu îl meriți.
Fii responsabil de propriile tale acțiuni!''
                                                        K.E.N


M-a prins din nou, din al meu zbor
Un vânător, cu lațul de picior...
L-a strâns cu grijă apoi, pe după cap
Din mână să nu pot să-i scap!

M-a strâns apoi la piept, m-a sărutat
Pe creștet blând m-a mângâiat
Simțindu-mi inima cum bate speriată
M-a întrebat:- de ce te temi măi fată?

Sunt doar un simplu muritor
Și vreau să-ți spun că te ador...
Ne știind cum aș putea să-ți spun
Am hotărât un laț să-ți pun
Să pici din zbor în lațul meu
Și-apoi să te iubesc, mereu...

-Știu că ești simplu muritor
Eu însă aș mai vrea să zbor
Mi-e sufletul bolnav...
 de viață chinuit
Nu mă iubi...te roooog!
 Aș vrea să plec,
 de unde am venit!

De-ai să mă-nchizi în colivie
Nu-mi va fi bine ...dar nici ție
O floare de iubești o lași la ea-n grădină...
De-o rupi și-o pui în buzunar, lângă inimă
Petalele pe rând îi vor pica
și-or deveni obstacole în calea ta...
Pe suflet de-or pica te vor răni
...și-atunci la ce ti-ar folosi?

Sunt otrăvită de dureri
Nu mi-aș dori să văd că speri
Într-o iubire cum n-a fost vreo dată
De la o inimă îndurerată!..

     Kessy Ellys Nycollas / ISCHIA - 16062013




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”