vineri, 29 martie 2019

Kessy Ellys Nycollas - ROMÂNIA - UN ALT NAUFRAGIU


Tablou pe pânză / Liliana Radu
















UN ALT NAUFRAGIU

În suflet rafale de vânt s-au stârnit!
În minte totu-i răvășit...
Din ochi, o lacrimă , se scurge printre gene
Petale de cireș, iubirea-mi tristă, cerne...

Prezența ta, mi-a tulburat întreaga fire,
Mi-a răscolit adânc în amintire...
Cărbunii  ce stăteau, în vatra sufletului, stinși
Acum mă ard din nou, sunt reaprinși!..

Credeam că pe trecut, s-a așternut uitarea...
Că rănile adânci sunt vindecate...
Urechea îți aude iar chemarea
...iar inima... în agonie...bate!

Corabia a naufragiat din nou...
Din depărtari, străbate un ecou...
Adus la tărm din larg de mare,
Spre sufletul ce încă doare,
 doareeee!

Îmi șterg cu grijă lacrima ce pică
Pe-o filă dintr-o cărticică
În care stă cu litere de-o șchioapă
Un ,,TE IUBESC’’ care mă -îngroapă…

Aș vrea să uit, să pot să iert…
Dar gândul ăsta e incert!...
Pleacă un timp…se-ntoarece iar…
Să pot să uit, mă chinui în zadar!..


  Kessy Ellys Nycollas – 18042015/ ISCHIA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”