joi, 1 martie 2018

Kessy Ellys Nycollas - ROMANIA - NU VREAU














NU VREAU

Nu vreau să urlu, nici nu zac

Nu vreau să mă observi când plâng
Îmi şterg discret,, lacrima-n geană''
N-o las să curgă pe obrazul, tremurând...

Nu vreau să râd în hohote
Doar ca să par că-s fericită...
Zâmbesc ascuns, zâmbesc discret...
Şi las să se observe că sunt împlinită...

Nu vreau să cânt nici să dansez
În plină stradă ca bezmetic/ă
Şi nici nu dau cu mămăliga-n geam
Doar ca să arăt că sunt, poetic/ă’’

Când sufletul îmi plânge vreau distanţă
Nu am nevoie de îmbrăţişări de iudă...
Pentru că simte mult mai multe
Şi nu aş vrea la fel ca să răspundă...

Nu vreau cuvinte poleite
Nici sfaturi... ordine nu vreau
Dacă mă crezi că sunt o tămpită
Pot şi departe să îţi stau...

Nu vreau să-mi tulbur sufletul
Şi lacăt să îmi pun pe gură
Atâta timp cât sfatul tău...
Este un ordin, nu de-nvăţătură...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...