miercuri, 21 martie 2018

PUIU RĂDUCAN ROMÂNIA IUBITO







Iubito, 
 În gara ce tocmai a plecat,
 mi-a rămas trenul
 și-o lacrimă pe caldarâm.
 Cu fruntea-i lipită de asfalt,
 pe lacrima mea stă rezemat
 praful citadin…
 Semințe de oameni 
cu iarba răsărită-n ceafă, 
trec cu pași grăbiți 
și-mi batjocoresc lacrima 
flămândă de sete.
 Rezemat de cioata 
aburului de cafea,
 îmi sorb (ne)liniștit
 ziua de azi și, iată, 
timpul, ucigașul plătit,
 se pune pe tremurat.
 Are ăsta un tremurat 
cutremurător la… lingurică…
 De la naștere te ia-n vizor
 și nu te lasă până ce nu te predă… 
Aștept gara să-mi vină
 de pe linia orizontului 
somnambul de fragil 
să-mi spânzure somnul
 de coada ligheanului
 zării ce voi fi. 
Of! 
S-a pus și ploaia.
 Plouă printre fulgii iernii 
ce nu vrea să mai plece…
 Urechea Văii Corbului
 a-nceput să caște a primăvară,
 pe când afară-n ger și ploaie
 fulgii pun rămășag cu ploaia
 că voi prinde-n 28 iulie
 jumătate de viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...