miercuri, 7 martie 2018

Kessy Ellys Nycollas -România- POEM PENTRU MAMA









POEM PENTRU MAMA

Măicuţa mea
 plecată de mult
 în cerul sfânt...
Vin astăzi prin poem
să-ţi spun
 că nu-s înfrânt!
Tu mai lăsat de mică,
 plecând,
În lumea celor drepţi!
Şi poate
 că de dor...
la tine mă aştepţi!
Eu însă
 mai am treabă
În asta lume strâmbă
În care şi pământul
pare că nu-i destul 
sa ne ajungâ
Tu mă învăţai
 mereu să iert
 şi să iubesc...
dar cât să mai pot mam
ă 
să tac, 
să nu vorbesc?
Când văd în jurul meu
atâta răzvrătire?
cum Dumnezeu 
să tac
să nu Îmi ies din fire?
Când văd clar 
 concis
        cum sunt minţit
ă-n faţă...
     cum naiba să mai pot
  să îmi văd de viaţă?
Ştiu mama mea
  m-ai învăţat
să-mi văd de drumul meu
de-i strâmt sau de e lat!
 
de aceea azi măicuţă
                                                                 Vin să îţi mulţumesc...
                                                                     De sfaturile bune
                                                                 si vreau să le împlinesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...