luni, 26 martie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - DE CE AȘA?






DE CE AŞA?


De ce întemnițată pe vecie,


 mă simt prizonieră în viaţa ta?
De ce am vrut cu dinadins să fiu

şi am semnat acordul acesta 

chiar cu mâna mea
și-n acuzaţia de-a scrie poezie...
detența mea pe viaţă,


 am acceptat?

Mă simt întemniţată


fără nici cea mai vagă speranţă,
că voi putea să fiu eliberată


 acuma s-au cândva...
Sentinţa dată 


în instanţa de iubire
a fost de legea firii pronunţată

 (că în poezie)

 pe veci te voi cânta!

Mă simt întemniţată în a ta iubire...
de ani în şir şi mulţi vor mai urma!
și-aş vrea să ştii că


plumbul  din picioare şi durerea
o voi purta la infinit 

numai din vina ta
...........................

 este din ce în ce  mai greu, pe zi ce trece...
cuvinetele din ce în ce mai reci

 şi mai distante
se încâlcesc în sentimentul 
de a te revedea!..
...........................

dar ştie cel mai bine Dumnezeu
mă simt intodeauna


cu o inimă de sentimente plină
din care încerc eliberarea ei, mereu!

Apoi vreau să pricep

 că întemnițată sunt
 şi că tot ce pot face este

 să  trimit mesaje spre Divin...
și să mă simt asemeni puilor 


ce reuşesc să iasă din găoace...
să râdă în lumina zilei

 ce-o trăiesc puţin  însă, din plin...


Am învăţat să nu aştept o graţiere...
sunt conştientă că pedeapsa


 este meritată
dar nu pot înţelege unde am greşit
și-mi voi expune a mea durere,


 grațiată

Vor fi mereu doar versuri


 din iubire şi durere...
fără să  încerc  să ştiu mai mult
îmi voi ascunde în veci


 iubirea  ( în a scrie)
și voi lupta să mă descurc


 cu al vieţi( greu de dus) tumult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...