miercuri, 15 mai 2019

Kessy Ellys Nycollas - România - Grupaj de versuri












NU MĂ CĂUTA

Nu mă căuta prin iarbă
Am părăsit-o de mult...
Astăzi am o altă treabă
Nu mai sunt cea din trecut!
Nu mă căuta pe stradă
Calea nu mi-o încurca
Nu mai ies la promenadă
Doar să te-ntâlnesc, cumva...
Nu mă căuta în apă
Nici în vise spulberate
Am sperante...vise noi...
Nu mai sunt cea de-altă dată...
Dacă vrei, poți, ai putere,
Bolta cerului să-atingi
Îți voi face orice vrere
Și-n brațe poți să mă strângi..
Până atunci vânează muște
E mai simplu nu-i așa?
Eu voi zbura spre înalturi
Nu voi sta în calea ta...
KEN/ 10.05.2019


***

Privesc pe ramurile verzi
Cireșele de mai, date în pârg
Aș vrea să strig, să te opresc
Dar știu că tu nu mă mai vezi...
Azi ți-ai închis dictionarul
Cuvinte dulci nu mai rostești
Pe buze nu mai porți vocabularul...
În ochi eviți să mă privesti!
Tu alte drumuri ți-ai ales
Schimbând un munte pe un șes...
E mai ușor să mergi acum
Pe drumul colbuit ...? În cale nu-ți mai ies!
...........
Ne-au nins petale de cireș
Pașii ni-s grei si apăsați
Din vârf de munte, coborați la șes
Suntem acum înstrăinați!
Din boabele cireșelor de mai
Reconstruim o inimă ce doare...
Iar pe al Mioriței plai
Privim spășiți, la dragostea ce moare!
Resuscitările, nu îi mai folosesc
Implanturile nu au nici o valoare
Făcute-n sufletele ce iubesc
Nu va reînflori nici când mărgăritare!

***

Se pare totuși că mă doare
Deși a fost o întâmplare
...poate deloc întâmplătoare!
Clipe puține, împreună
Au gust amar de mătrăgună
Ce otrăvesc întreaga ființă
...prin neputința!

Cuvintele ce le-ai rostit
Adânc în suflet le-am simțit
Privirea aruncată printre gene
... mult prea târziu sau poate, prea devreme...
Brațele tale tremurânde
Nici bărbătești dar nici plăpânde,
De alte îmbrățișari murdare
... Nu m-au atins și totuși, doare!


***
Îmi este dor, da, recunosc,
De tot ce am trăit cândva
De oameni care spun un,, te iubesc"
Fară să aștepte-n schimb ceva!
Îmi este dor de-o imbrățișare...
De brațele care mă-ncătușau
Întru-un mod sincer și firesc
Atunci când ochii mei cereau



***

Bate vântul dorului
La poarta destinului
Și ar vrea să se oprească
Ochii să ții mai privească...
Bate vântul dorului
La poarta sufletului
Și ar vrea să îți soptească
Că ar vrea să te iubească...
Bate vântul obosit
Pe un tărm însingurat
Căutându-te turbat
Însă nu te-a mai aflat...
Un vapor vine si pleacă
Dar tu nu mai ești în port
Capul greu mi se apleacă...
Dorul tău nu-l mai suport!
Mintea nu vrea să renunțe
De tine să-și amintească
Deși alte noi ființe
Ar dori să mă iubească...
.. dă-mi o binecuvântare
Sufletul să-mi liniștesc
Fiindcă altfel nu-s în stare
Pe altu să mai iubesc!


***

Dor de noi
Mă cuprinde, a disperare,
Dorul care, doare tare
Mă alină apoi cu-n zâmbet
Tabloul tău fără umblet...
Mă apasă cu durere
O privire împietrită
Dorul care doare tare
Mă alintă și îmi cântă...
Mă topesc sub vraja șoaptei
Spusă-n nopți lungi de visare
Dorul tău în pragul casei
Îmi cântă și totuși doare...
Mă opresc nedumerită
Și privesc În jurul meu...
Simtindu-mă osândită
De un dor ce apasă greu
Și pe suflet și pe umeri
Și-n privire strălucește
Auzindu-te cum murmuri

... sufletul meu  iubeste!
KEN

14052019



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”