luni, 6 mai 2019

DOINIȚA NAN - ROMÂNIA - ÎNGERUL IUBIRII











Îngerul iubirii
O viață,plină de frumosul unei clipe
tânguind o respirație,a unui singur trandafir,
parfum aruncat în zări și tot mai aproape,
învelind trăirea cu o senzație de cașmir.
port o rochie frumoasă,
brodată de mici bucurii,cu pietre albastre,
uneori este un voal subțire,de nu-mi pasă,
unde dansează primăveri,
alteori este bătută cu fir de aur,al apusului unei veri
și alteori cu steluțe mii,argintii,
voal rece adus după pustii,
o speranță în nimbul anilor,
să rămână iubirea,
săgeată între stele,
crăiasa florilor,
pasăre măiastră între păsări,
să-mi soarbă stropi de întuneric,
din ochi-mi orbi,
atinge-mă cu aripa și dă-mi voie,
ca visul să nu se stingă
și dă-mi iubirea,pavăză să-mi fie!
1.05.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”