marți, 7 mai 2019

MĂRIUCA MIRIAM - ROMÂNIA - GRUPAJ DE VERSURI













ZORI DE ZI...
Măriuca Miriam
Mă-ntâmpină zorii
unei dimineți
ruptă din raiul de zile
cu număr impar
și sfânt,
logodită cu chipeșul
soare de mai...
Imi scutur pletele
de visele rămase agățate
pe ramul somnului,
vegheat de câteva stele
căzătoare,
in noaptea cu parfum
de salcâmi ,îndrăgostiți
de luna cochetă...
Dau binețe vieții
ce mă sărută
cu buze de rouă neincepută,
și mă cuprinde cu brațe
iubitoare...
Zâmbindu-mi complice
imi dăruiește partitura zilei
ce trebuie cântată
cu instrumente acordate
la diapazonul speranței
și bucuriei de a trăi...
Măriuca Miriam 
Foto:internet
















NUMAI TU...
Numai tu
mă faci să visez...
Pentru că tu ,
numai tu
ești visul meu
care râde,
care plânge cu
lacrimi de stele,
care imi cântă serenade
sub clar de lună,
care imi recită
poeme de iubire...
Numai tu
imi ești lumină dulce,
adiere de sublim,
jarul din nopți albe
de nesomn,
dorință curgând
ca o lavă
prin celulele mele toate...
Numai tu,
nufăr ce plutește,
mereu ,
spre floarea de lotus
De pe marea vieții mele...
Numai tu
imi aprinzi cerul
sufletului meu,
cu speranțe
cu licuricii
dragostei tale...


Foto:internet


TĂCERE...
Să te privesc

intr--o tăcere simplă ,

fără alte semnificatii,
fără acel ,,quelque chose"
plin de uimire,
de interogare mută...!
Să te privesc in linişte,
departe de tumultul zilei...!
Să-ți citesc inima ,
fremătând de iureşul
viselor neimplinite încă...!
Să-ți adun gândurile rebele
in palmele mele,
ca mai apoi
Să le limpezesc cu mirul impăcării...!
Să -ți sărut ochii,
verdele lor crud,ostenit...!
Să -ți fiu clipă de dor arzător,
să-ți fiu izvorul cu apă vie
care te inviorează,
să-ți fiu iubire și zbor ,
orizont albastru,senin...!
Să-ți fiu tot ce -ți doreşti,
îmi doresc !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”