luni, 6 mai 2019

GEORGIANA NIȚĂ - ROMÂNIA - PREFER SĂ TAC


















Prefer să tac
Autor: Georgiana Niță

Prefer să tac, când nu găsesc cuvinte
Prin care să exprim tot ce gândesc 
Celor din jur, le-ascund ce am în minte
Spunând ce simt mi-e teamă că-i rănesc!
Prefer să tac când nu găsesc răspuns
La întrebări ce-s puse fără rost
Cuvintele nu mi-ar fi de ajuns
Să lămuresc un om mărunt, anost!
Prefer să tac când văd atâta ură
Și-n jurul meu doar oameni fără suflet
Deși nu vreau, îmi mor vorbele-n gură
Iar buzele-mi rămân fără de zâmbet!
Prefer să tac când unii mă bârfesc
Cu ignoranță îi tratez și-i iert
Nu mă cunosc și nici nu îmi doresc
Să mă cobor la mintea lor, să-i cert!
Prefer să tac când ochii mei vorbesc
Nu-mi trebuiesc cuvinte, ei spun tot
Și mă înțeleg doar cei ce mă iubesc
Când stau tăcută și-un cuvânt nu scot!
06.05.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”