miercuri, 24 iunie 2020

CRISTIAN NAE - ROMÂNIA - ,,SCRISOAREA UNEI FETIȚE CĂTRE PĂRINȚI''




















,, Scrisoarea unei fetițe către părinții ,,
Voi ați plecat în lumea largă,
Să faceți un trai mai bun mie.
Dar mie lacrimi cin să-mi șteargă?
La căpătâi cine să-mi fie?
Vă vreau acasă lângă mine,
Chiar să trăim în sărăcie.
Nu-n depărtări prin țări străine,
Cu bani, ce n-aduc bucurie.
Sunt zile-n care sunt bolnavă,
Mă doare capul sau un dinte.
Nu e pastilă așa grozavă.
Cum este graiul de părinte.
Copiii trec cu ai lor părinți,
Ținându-i bine strânși de mână.
Iar eu oftez și strâng din dinți
Și lacrimi multe mi-se-ngână.
Vreau o minune, una mare,
Să fim cu toții strânși la masă,
S-avem doar pâine și cu sare.
Dar să vă am cu mine acasă.
NAE CRISTIAN 21 - 03 - 2019
COLCHESTER - ANGLIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”