vineri, 5 iunie 2020

DUMITRU SANDU - ROMÂNIA - AM O FLOARE PRINSĂ-N BUTONIERĂ




















AM O FLOARE 
PRINSĂ-N
BUTONIERĂ
Am pus o floare la butonieră
Și cu-n surâs simpatic și frumos,
Mi-am luat mașina să arăt bengos
Și am plecat pe calea rutieră.
Câte o groapă mă scotea din zâmbet,
Câte o curbă mă făcea atent,
Ferindu-mă să dau de vre-un agent,
Dintre acei ce atentează la carnet.
Azi primăvara-i înflorită toată
Și păsări vezi în pomi și pe trotuar,
Iar eu treceam cu-n aer de ștrengar,
Cu gândul de-a iubi și eu o fată.
Chiar mi-am parcat mașina într-un loc
Și repezit plecai să-mi caut sânziana,
Dar ca să vezi am dat de Mariana,
O fată care sta la mine-n bloc.
Ne cunoșteam așa doar din vedere,
În viața asta dură nu e timp,
Sau nu ne potriveam la anotimp,
Ca să avem cumva negociere.
Și ochii ni s-au întâlnit pe chip,
Iar mâinile cu grijă le-am atins,
Chiar cele două inimi s-au aprins,
În câte-va secunde dintr-un timp.
Ne-am alintat cu cântec de iubire,
Pe amândoi plăcerea ne-a orbit,
Ca două stele noi am strălucit
Și ne-am scăldat în marea fericire.
Acuma când ne căutăm în minte,
Citim din amintiri la foc neoane
Și numărăm în gând câte baloane,
Am risipit ca omul cel cu minte.
Am strâns în brațe multe frumuseți,
Nu pot să uit cum noi ne-am cunoscut,
Te port în gând precum un zâmbet mut,
Din floarea vieții noastre tinerești.
05-06-2020
DUMITRU SANDU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”