vineri, 5 iunie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Încă o zi tulburată de un vis cu tine!





Mă trezesc uneori, dimineată, cu un sentiment ciudat care îmi proiectează un zâmbet fals, pe față. Aș vrea să spun că visele cu tine  fac să  îmi trezească sentimente pe care le credeam moarte. Visele îmi tulbură mintea și sufletul și mă fac să înțeleg că nu au murit, sunt doar într-o formă de hibernare prelungită, trezindu-se și făcându-mă să îmi pierd iară controlul.
        Cât de naivi putem fi! Un vis ne poate aduce din nou în locul de unde am plecat în urmă cu ani... stârnește  în suflet furtună, în ochi lactimi de dor, în minte aminitiri care păreau uitate. Sunt fericită? Sunt iară copleșită de emoții?
       Visul mă face să vibrez din nou, să amețesc și să îmi spun, mie însămi: - Îmi lipseai! Da! Sentimentul că nu mai ești cu mine, că nu mai ești al meu, mă face uneori să suspin prelung și să strig resemnarea! Visele însă nu vor să îmi dea pace să pot trăi în liniște! Îmi trezesc sentimente pe care, nu îmi amintesc să le fi avut și pentru un  alt suflet,  în această umilă existență! Pot veni oare dint-o altă viață, dintr-o altă dimensiune? Tu nu ai fost niciodată ceea ce am putut percepe cu ochii! Ai fost întotdeauna, ceea ce am simțit cu sufletul! Prezența ta, fie ea doar în vis, îmi trezește sentimentele, dîndu-mi o senzație ciudată! Întotdeauna am simțit, proiectată asupra mea, o energie greu de suportat, radiată de ființa ta! Uneori a fost atat de puternică încât mi se făcea rău. Simțeam undeva, în frunte, deasupra ochiului stâng, un punc prin care mă conectam cu energiile tale asemenea unei rețele de internet! Prezența ta, în viața mea, este un fenomen bizar! Nu am înțeles și nici nu cred că voi putea înțelege vreo dată cine ești, ce dorești, ce misiune ai de îndeplinit!?
      Visul nopții trecute face să mi se deruleze, în minte, asemeni clișeului unui film, toate momentele noastre frumoase, toate serile cu cer senin în care ne plimbam alene pe un țărm de mare, zile ale unui  iunie răcoros, orele în care ne priveam, ne îmbrățișam și ne povesteam probleme din viață care ne-au adus suferință și ne-au maturizat. Îmi amintesc cum un simplu mesaj făcea să dispară toată întristarea și mânia! Un simplu vis te readuce din nou în prim plan și mă face să îmi reamnintesc toată povestea noastră!
      Se spune ,,să lăsăm timpului timp pentru a putea vindeca rănile sufletului și a așeza uitarea peste poveștile apuse!'' Oare există cineva care să poată să mă convingă de faptul că timpul te poate face să uiți? Că timpul vindecă rănile adânci lăsate în suflet de pierderea unui om, a unui om drag, a unui om care, căndva, credeai că este tot ce îți lipsea pentru a te simți complet?  
      Mă doare îngrozitor gândul că nu am putut  fi îndeajuns pentru tine, dar nu te pot învinui. Singura greșeală dintre noi a fost creată în momentul în care am decis să revenim pe pământ. Distanța revenirii a fost prea mare! Poate că sufletele au vrut să se testeze! Au vrut să se convingă de faptul că dragostea pe care o avem pentru un alt suflet, nu va dispărea niciodată din sufletul nostru. Venim, plecăm și revenim aici cu sufletul împovărat de iubiri nemuritoare.
     Oare cum ar fi fost viețile noastre, dacă, Bunul Dumnezeu, nu ne-ar  fi creat acel spațiu al vieții dintre vieți, despre care nu ne este îngăduit să ne amintim? Acolo  este o peliculă stearsă, o porțiune din existența sufletului care întrerupe filmul și care, la reluarea firului ne face să cotrobăim prin toate cotloanele ,,istoricului'' cu speranța că vom reînoda ceva întrerupt brusc de moarte.
      Ciudate sunt și diminețile  care fac să se întrerupă visele! O zi este o viață! O noapte este o viață dintre vieți!
      În această dimineața simt din nou conecsiunea dintre sufletele noastre! Simt energia lui care mă face să cred că se gândește la mine și sunt convinsă de faptul că nu este un simplu joc al minții ci un adevăr al sufletului!
      Ce mult îmi doresc să îl pot înțelege, însă: ,,Inima simte luncruri pe care ochii nu le pot vedea și înțelege ceea ce mintea nu este capabilă să deslușească!’  
      Încă o zi tulburată de un vis cu tine!
                                                                                            Kessy Ellys Nycollas
                                                                                                   06.06.2016/ ISCHIA IT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”