miercuri, 24 iunie 2020

ILEANA TUFIȘI -ROMÂNIA - ORIUNCE ÎN LUME TE-AI DUCE















Oriunde in lume te-ai duce
Autor Ileana Tufiși
Oriunde in lume te-ai duce
Tu nu uiți graiul tău dulce
Și porți cu mandrie iia
Pe ea scrie...România .
Oricine îți vede iia
Știe că ești din România
Țara cu port strămoșeasc
Ce și eu il moșteneasc.
Iia mea cu flori mărunte
De bunica mea cusute
La sezătoarea din sat
Ce frumos era odat...
Azi o port și eu cu drag
Că e sărbătoare in sat
Sânziene se adună
Din ele se fac cunună.
Dar nu uit de a mea bunică
Ce mă învăța de mică
Să pun mușcate in fereastră
Casa să o împodobească
Să adun din câmp Sânziene
Să mă ferească de rele
Și de sfânta sărbătoare
Eu vă scriu la fiecare.
Să mergeți in poiană in vale
Îmbrăcați iia cu floare
Și adunați Sânziene
Să vă ferească de rele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”