joi, 4 iunie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Fascinant și misterios



 

  

  Te-am reîntâlnit în miez de noapte! Același bărbat fascinant și misterios! Mă privești atent cu ochii tăi mari, pătrunzători, luminoși. Pielea ta puțin bronzată, mă  tulbură atât de tare și simt cum îmi pierd echilibrul, iar pe față îți citesc gândurile îndecente, proiectate asupra ființei mele, amenințătoare, aruncate, prin coada ochilor pe furiș. Zâmbești și îți aud vocea calmă, caldă, care se alătură complice, gândurilor ascunse, făcând să îmi tremure trupul și sufletul în clipa în care rostești un te iubesc  tulburător. Emoțiile mă copleșesc și mă fac să devin confuză, tăcută și inexplicabil de stângace în gesturi și mișcări. Zâmbesc, cu speranța că nu îmi vei descoperi, în comportament, dorințele ascunse ale sufletului care, simt că se topește, atunci când îmi ești în preajmă. Simt că ceva ciudat se întâmplă între noi atunci când stăm doar la câțiva centimetri distanță.

 

     Ceea ce se simte nu se poate numi simpatie. Se simte un fum degajat de dorințele care ard pe vatra încinsă a sufletului, așteptând să fie mărturisite, descoperite, ca mai apoi să se împrăștie distanța care ne desparte. Pe fiecare zi care trece, mă gândesc din ce în ce mai puțin la faptul că lumea ne-ar judeca pentru iubirea noastră nepermisă.

 

     Nu mă mai gândesc dacă va dura, cât va dura, dacă vom fi fericiți sau nu. Ceea ce simt acum este că eu nu mă pot sătura  de tine și asta mă face să îmi simt sufletul plin de iubire, fericit și suficient de puternic încât să poată fi surd și orb la reacțiile celor din preajmă. Îmi simt mintea golită de gânduri și lipsită de incertitudini, acum când suntem doar noi doi, învăluiți de magia unei iubirii inexplicabile, dusă parcă înspre o stare supranaturală.

 

      Ne privim, ne zâmbim unul altuia într-o umbră de secret învăluit în mister, îmi rostești puțin stângaci același Te iubesc divin și te îndepărtezi.

 

       Dimineața îmi bate în fereastră avertizându-mă că ochii lumii încep să cerceteze ziua care pășește agale, alungând noaptea.

 

       Mă întorc, mă ridic din pat  cercetând încăperea! Nu ești nicăieri! Te-am pierdut din nou!


                                                                                                  Kessy Ellys Nycollas / Ischia

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”