marți, 9 iunie 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - DACĂ INTR-O ZI...






DACA ÎNTR-O ZI...
    Dacă într-o zi, mă vei opri, din drumul meu, să-mi spui ceva! Am să te rog, să-ți vezi de drum, durerea mi-e prea grea. Nu te cunosc, nu mă cunoști și punct. Nu pot lua povestea de la început.
    Te mai iubesc și acum, nu pot nega, dar nu mai vreau să stau în calea ta. Au fost momente când doream cu disperare, să te aud, ca să mai pot sta în picioare, dar ai tăcut și m-a durut atât de tare. Toate au trecut, acum mă simt o stâncă. Nu simt nevoia să ascult minciuni.Vreau să trăiesc frumos în lipsa ta. Indiferent de viața-mi va aduce-n cale noi furtuni... Am reușit să înțeleg că nu avem un drum comun... și n-am să vin să-ncer să te supun...ai drumul tău și nu te pot opri... indiferen de cât de tare-mi vei lipsi.
                                              Kessy Ellys Nycollas / ISCHIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”