vineri, 5 iunie 2020

SANDU CHIVA - ROMÂNIA - VISUL UNEI FETIȚE



















VISUL UNEI FETIȚE
( suflet de copil)
Un basm citește mama în fiecare seară
Eu o ascult uimită, de parca-i prima oară,
E o poveste veche cu prinți aprigi și zmei
Ascult fără să suflu și sorb vorbele ei....
Ne întâlnim cu zâne de fiecare dată
Mă minunez de ele și-s tare fascinată,
Aș vrea să fiu ca ele, să fiu o zână bună
Să fac doar fapte bune, pe cap să cunună.
Doresc să fiu domniță la curte de-mpărat
Ca să-i ofer măicuței un lucru minunat,
Dar cât aș căuta mă tem că nu găsesc
Un lucru să-i arăt măicuței c-o iubesc...
Aș vrea să-i împlinesc un lucru mult dorit
Un ideal ce-n viața l-ar vrea înfăptuit,
Eu voi munci cu trudă să fac ce am promis
Pentru măicuța mea să-i dărui acel vis.
Atunci când voi fi mare aș vrea să fiu ca ea
Să am copilul meu să-i dărui dragostea,
Să-i dau o părticică din sufletul de mamă
De îmi vor curge lacrimi, le-oi șterge pe năframă!
SANDU CHIVA 30 MAI 2O18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”