luni, 18 iunie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - OCHI DE STELE - Locul XIII, in confluente literare (topul audientei săptamânale)







OCHI DE STELE
Frumosul meu cu ochi de stele,
Și zâmbet discret într-un colț de abis
În zorile zilei luminându-mi cărarea
Cu soarele sufletului tău veșnic încins...
Topită-i ființa-mi precum lumânarea
Intrându-mi în viaţă pe sens interzis!

Aș vrea să îmi spui dacă poți
Care-i misterul din ochii-ți căprui
Cu care mă-'nvălui în pledul iubirii
Punându-mi umărul tău căpătâi?
Când seara târziu buzele-ți tânjesc după iubire
Și sufletu-ți şoptind îmi rostește; rămâi!?

Cupidon a zvârlit iară săgeata
Timp n-am avut să-mi pun scut
Cuvinte pe buzele -mi fierbinți n-am găsit
Să te fac să-nțelegi că ai greșit
Și sigur nu sunt eu cea vizată
... adresa iubirii –  greșit ai țintit!

Nopțile trec urmate de zile
Cuvintele tale se-'ncarcă de dor
Le ascult uluită și cred că-mi e bine
Dar greu le suport,... nu-mi este ușor
Știind că nu poți să fii lângă mine
Nici chiar atunci când spui ,,te ador''
Întrebând cum ai putea să ajungi pân' la mine?
....................................................................
Doar gândul și visul te poate aduce în zbor!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...