joi, 14 iunie 2018

Kessy Ellys Nycollas - ROMÂNIA.LASĂ - MĂ SĂ PLÂNG (unui Luceafăr)



LASĂ - MĂ SĂ PLÂNG
(unui Luceafăr)
Lasă - mă să plâng puțin.
Cinci minute şi-mi revin
Și să prind curaj apoi
Să pricep ce e cu noi!

Parcă aș vrea să te-ntâlnesc!
Simt că aș vrea să te privesc
Să citesc în ochii tăi
Și să-ți văd în ei văpăi...
Cu dorințe amestecate
... și vorbe neferecate...

Doamne ce ciudat mă simt
Și aș vrea să nu te mint
Să pot spune ce gândesc
Deschis, calmă și firesc...
Că aș vrea să-ncerc păcatul
Doar cu tine, nu cu altul
Să gust din mărul oprit
Zile-n șir... la nesfârşit...

Nu aș vrea să fiu ca valul
Să mă sparg de ţărm... să pier
Nu aș vrea să-ţi fiu ca vântul
Ce se duce lin spre cer...
Nici ispită nu aș vrea
Să te amăgesc o seară
Doamne ce multe aș vrea
Mă tem însă de ,,ocară’’!

Eu sunt liberă știi bine
Tu însă prea ocupat
Nu îndrăznesc să vin la tine
... vreau să fii tu vinovat...

Doamne îmi abandonez
Sufletul în mâna ta
Eu aştept... și să visez
Nici când nu voi înceta...
Știu că tu deții puterea
Și decizii vei lua
Eu nu pot decât să aștept...
Doamneeee! Fie voia ta.

de: Kessy Ellys Nycollas





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...