miercuri, 27 iunie 2018

Kessy Ellya Nycollas - România - BĂRBATUL, O FALSĂ ILUZIE...






BĂRBATUL, O FALSĂ ILUZIE...

Mă iubești cu vorbe goale,
Spuse -n zori de zi, mereu
Știu că sunt înşelătoare
Fără ele mi-ar fi greu...

Soarele și el zâmbește
Când te citesc dimineața
Știu și eu, știe și el
Că îmi faci mai dragă viața!

Ochii triști îmi lăcrimează
Inima tropăie tare
Tu nu cred că ai habar
Spui doar vorbe - 'nșelătoare...

Nu e rău, e bine așa
Te citesc și printre rânduri...
Între vorbe iscusite
Stau ascunse multe gânduri...



28062018/Bumbești Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...