joi, 28 iunie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Iluzie 02



ILUZIE
- 02

Undeva, în sufletul meu
Tronează şi azi o iluzie
Stă cuminte îngropată
Aşteaptă o ,,perfuzie''!
Ar dori prin sânge
 Să se scurgă iubire
Iar în locul apei
Să beau fericire...
Ne-am pierdut undeva
Doi adolescenţi
Inocenţi
Şi un castel de nisip
Pe un ţărm de mare
Într-un alt răstimp!
Mi-au rămas pe reţină
Doi ochi verzi şi un chip luminos
O voce plăcută
Un chip frumos!
 Ce folos?
Văd steaua noastră, pe cer, lângă lună
Veghindu-ne în nopţile noastre de dor
Simt focul aprins
Nu-i a bună!
Cu aceste iluzii în minte
Într-o zi am să mor!

Doar imagini mai trăiesc
Cuibărite în minte
Şi sufletul mai păstrează
Vagi amintiri...
Tare aş vrea să nu - mi aduc aminte
Nimic din toate aceste dureroase trăiri!

Mă pierd printre ruine şi ierburi
Visez cu ochii deschişi la ziua de ieri
Iluzii sunt toate,
 Povesti nescrise
Ce-mi bântuie fiinţă
Trezind amintiri!
...

28062018/Bumbesti Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...