joi, 14 iunie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România. Trecut





TRECUT...
Aș fi vrut să dau la schimb
Mulţimea anilor trecuți
Pentru o clipă de prezent
Dar n-am putut!
Am stat în fața ta
Şi nu m-ai recunoscut!
Ce tare a durut
Eram în fața aceluia care
Ani de-a rândul m-a căutat
Și-a întrebat soarele
Dacă în calea lui
Pe undeva
Nu m-a văzut?...
... acum,
 Vița ne-a pus față în față
Doi străini...
Eu te-am sorbit cu nesaț
Tu ai tăcut
... apoi m-ai îmbrăţişat
Și mi-ai șoptit:
Niciodată nu vei știi
Ce mult te-am iubit!
Acum e prea târziu
Am îmbătrânit...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...