joi, 14 mai 2020

SANDU CHIVA -ROMÂNIA - EȘTI CADOUL IDEAL



EȘTI CADOUL IDEAL
Eu te-am desenat în versuri
Mai frumoasă ca oricând ,
Ți-am creat noi universuri
Ca să nu te văd plângând.
Am creat cu-al meu creion
Pentru tine-o lume nouă,
Au cântat la unison
Toate păsările-n rouă.
Când te-am învățat să zbori
Nu credeam să pleci în lume,
În grădine ce cresc flori
Nu pot crește și legume.
Nu poți să amesteci vinul
Cu borșul de pus în ciorbă,
Să nu-ți pui nicicând veninul
În cuvânt când schimbi o vorbă.
Orice plantă de pe lume
A crescut în mediul ei,
Și tu ai un loc anume
De femeie-ntre femei.
Ești zeița Afrodita
Te-am urcat pe-un piedestal,
Ești femeia, ești ispita
Ești cadoul ideal!
Ești cadou pe care Domnul
L-a creat pentru bărbat.
S-a jucat cu tine omul...
L-ai corupt și s-a-nsurat.
SANDU CHIVA 14 MAI

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”