luni, 18 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas -România - Aș vrea































AȘ VREA
Aș vea pentru o clipă
să poți trăi în locul meu
Să poți iubi
Să poți ierta
Să simți dureri
Abandonăti
Regrete...
Să tăinuești
Iubiri secrete
Să te împrăștii
prin mii de rătăciri
să plângi adesea
 pentru neîmpliniri
să nu îți întelegi
nici stările confuze
să-ți cauți visele pierdute
prin ale străzii frunze...
căzute pe trotuar
în prag de toamnă
să poți să treci prin toate
 ca o doamnă...

Aș vrea doar pentr-o zi
,,TU’’ să poți  fi ,, EU’’…
Să poți să-mi spui apoi:
 ÎMI PARE RĂU
Greșit am judecat
 trecutul tău!
Dureri și lacrimi …
Greu de suportat
Un cer cu nori
Un soare la apus…

Cumplit de greu
Nimic de spus…








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”