miercuri, 20 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Un sentiment

































UN SENTIMENT

Un dor îmi pleacă
Altul vine
Un sentiment necunoscut
Și totusi – ‘mi aparține
O lacrimă prelinsă în tăcere
îmi spală sufletul
 de grea durere…

Un nor pe ceru’- întunecat
Un soare stins pe înserat
Un vânt ce bate încetișor
Îmi umple sufletul de dor

Toate se duc
Sunt trecătoare
Unul se naște, altul moare
Nimic nu-i veșnicie
O știi bine
Doar dorul meu
Mai îndrăznește
și-n veșnicie te zidește
în tot ce sunt, ce-mi aparține...
în noapte,-n zilele senine
în vorbă, faptă și cuvânt
în tot ce am eu pur și sfănt...

Acolo ai să-mi fii mereu
Pănă -am să plec
La DUMNEZEU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”