sâmbătă, 23 mai 2020

Kessy Ellys Nycollas - România - Mult am căutat....
































Mult am căutat…
De: Kessy Ellys Nycollas

Multă vreme-am căutat
Fericirea prini străini...
Căutând în lung și-n lat
Un trandafir fără spini!

Multe drumuri străbătute
Multe grădini colindate
Multe amăgiri culese
Din vorbe frumos  alese!

Am încercat să iubesc
Sincer, tandru și firesc
Să ofer dragoste pură
Uneori fără măsură
Fără rost și fără sens
Celui ce nu m-anțeles…

Am crezut întotdeauna
Că sufletul cuceresc
Prin comportamentul tandru
și firescul ,,te iubesc’’,
Spus în serile cu lună
Și în zorii dimineții
Vrând să dau vieții alt sens
 Și altă culoare feței...

Viața a trcut în van
Spinii au fost la tot pasul
Și-n pădure și în lan
Pretutindeni,
În tot ceasul!

Iubesc însă trandafirii
Numai că am învățat:
Să-i privesc de la distanță
Să-i miros pe neatinse
Să admir a lor culori
Dar să nu mai cred în vise!...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”